9. Aktualizace Organizačního řádu (Vnitřní směrnice č. 1/25)
9. Aktualizace Organizačního řádu (Vnitřní směrnice č. 1/25)
1. bere na vědomí
- že výkon agendy Kontaktního místa pro bydlení bude v počáteční fázi zajišťován přerozdělením činností mezi stávající zaměstnance Odboru VHČ, správy bytů a údržby ÚMČ Praha 21, bez okamžitého navýšení personálních kapacit, přičemž další potřeby budou vyhodnoceny po zavedení agendy do praxe;
- návrh na aktualizaci Vnitřní směrnice č. 1/25 Organizační řád ke dni 1.1.2026
2. ruší
ke dni 31. 12. 2025 Vnitřní směrnici č. 1/25 Organizační řád, který byla schválena usnesením č. RMČ/70/0941/25, včetně všech jejích příloh
3. schvaluje
s účinností od 1. 1. 2026 Vnitřní směrnici č. 2/25 Organizační řád včetně všech jejích příloh, kterým se mimo jiné agenda Kontaktního místa pro bydlení, vykonávaná podle zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře v bydlení, začleňuje do Odboru VHČ, správy bytů a údržby ÚMČ Praha 21
4. ukládá
tajemnici ÚMČ Praha 21 zajistit provedení souvisejících organizačních a administrativních opatření a zveřejnění informace o začlenění agendy Kontaktního místa pro bydlení do struktury ÚMČ Praha 21 na webových stránkách městské části.
Zodpovídá: Mgr. Lenka Matoušová, tajemnice ÚMČ Praha 21
Termín plnění: 01.01.2026