4. Smlouva o poskytování právní pomoci a služeb na administraci podlimitní veřejné zakázky na výběr dodavatele na investiční akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“
4. Smlouva o poskytování právní pomoci a služeb na administraci podlimitní veřejné zakázky na výběr dodavatele na investiční akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“
1. bere na vědomí
návrh smlouvy o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
2. schvaluje
smlouvu o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
3. pověřuje
-
starostu MČ Praha 21 podpisem smlouvy o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
Zodpovídá: Ing. Michal Hazdra, starosta MČ Praha 21
Termín plnění: 08.08.2024
-
Ing. Luboše Kubinu, vedoucího odboru majetku a investic ÚMČ Praha 21, podpisem všech potřebných dokumentů souvisejících se zajištěním zadávacího řízení na akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“, vyjma konečného rozhodnutí o výběru zhotovitele a podpisu smlouvy o realizaci
Zodpovídá: Ing. Luboš Kubina, vedoucí odboru majetku a investic
Termín plnění: 31.10.2024