4. Smlouva o poskytování právní pomoci a služeb na administraci podlimitní veřejné zakázky na výběr dodavatele na investiční akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“

4. Smlouva o poskytování právní pomoci a služeb na administraci podlimitní veřejné zakázky na výběr dodavatele na investiční akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“

Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/56/0766/24
Předkladatel: Koza Richard, Ing.
MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 21

Usnesení
RMČ/56/0766/24

56. Rada městské části
ze dne 30.07.2024

Smlouva o poskytování právní pomoci a služeb na administraci podlimitní veřejné zakázky na výběr dodavatele na investiční akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“

Rada městské části
k usnesení č. RMČ/56/0766/24

1. bere na vědomí

návrh smlouvy o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění  

0

2. schvaluje

smlouvu o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění  

0

3. pověřuje

  1. starostu MČ Praha 21 podpisem smlouvy o poskytování právní pomoci a služeb na zajištění a kompletní administraci zadávacího řízení podlimitní veřejné zakázky na stavební práce zadávané v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění  

    Zodpovídá: Ing. Michal Hazdra, starosta MČ Praha 21

    Termín plnění: 08.08.2024

    0

  2. Ing. Luboše Kubinu, vedoucího odboru majetku a investic ÚMČ Praha 21, podpisem všech potřebných dokumentů souvisejících se zajištěním zadávacího řízení na akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“, vyjma konečného rozhodnutí o výběru zhotovitele a podpisu smlouvy o realizaci

    Zodpovídá: Ing. Luboš Kubina, vedoucí odboru majetku a investic

    Termín plnění: 31.10.2024

    0


Usnesení - Schváleno (3/0/1/0)

4. Smlouva o poskytování právní pomoci a služeb na administraci podlimitní veřejné zakázky na výběr dodavatele na investiční akci „Opravy pozemních komunikací v Praze – Újezdu nad Lesy pro období 2024 - 2026“
Číslo návrhu:
Číslo usnesení: RMČ/56/0766/24
Předkladatel: Koza Richard, Ing.

Přílohy (1)

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...